FAQ
שאלות ותשובות

הזמנות
איך אני מבצעת הזמנה באתר?
כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד ימין למעלה) ולהזין שם את הפרטים שלך – מייל וסיסמה. משם את יכולה לטייל באתר בין הקטגוריות ולבחור את הנעליים האהובות עליך! את צריכה לבחור מידה ואז ללחוץ על “Add to Bag”.
אחרי ההוספה תיפתח לך חלונית מימין המסך. שם את יכולה ללחוץ “checkout” למעבר מהיר לתשלום או ללחוץ על האיקס (בצד שמאל למעלה של החלונית) ולהמשיך להתרשם מהקולקציה!
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. בנוסף, יישלח אלייך מייל אישור הזמנה ובו מופיעים כל פרטי ההזמנה
אני רוצה לבטל את ההזמנה שביצעתי. איך אני עושה את זה?
לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30 עד 18:00 (בימי ו׳ עד 14:00) בטלפון 052-3236252 או בכל שעות היממה בדואר אלקטרוני info@prettyballerinas.co.il
כבר ביצעתי את ההזמנה אבל אני רוצה לשנות את שיטת המשלוח או כתובת היעד.
במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30 עד 18:00 (בימי ו׳ עד 14:00) בטלפון 052-3236252 או בכל שעות היממה בדואר אלקטרוני info@prettyballerinas.co.il
אני חייבת לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
לא. פתיחת החשבון היא בשבילך החשבון האישי מאפשר לך לעקוב אחרי ההזמנות שלך ולשמור פריטים אהובים.
הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה ולא נשמרים באופן אוטומטי. לאחר השלמת הרכישה כאורחת, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.
עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
לצערנו לא, אבל שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30 עד 18:00 (בימי ו׳ עד 14:00) בטלפון 052-3236252 או בכל שעות היממה בדואר אלקטרוני info@prettyballerinas.co.il
איסוף ומשלוח
איזה אפשרויות משלוח יש?
משלוח עד הבית במחיר של 35 שח’, או חינם בקניה מעל סכום כולל של 699 שח’ (במהלך מכירת סוף עונה סכום זה עשוי להשתנות)
איסוף עצמי מאחד הסניפים ללא עלות
בחרתי לאסוף את הנעלים מאחד הסניפים שלכן. מתי אוכל להגיע לאסוף אותן?
כאשר הנעליים יהיו מוכנות בחנות שבחרת נתקשר אליך ונודיע שהן מוכנות לאיסוף. לאחר הטלפון את מוזמנת להגיע מתי שנוח לך בשעות הפעילות של הסניף הרלוונטי.
האם מישהו אחר יוכל לאסוף אותן במקומי?
כמובן! צרי איתנו קשר עם פרטים של האדם שיאסוף לך את הנעליים. הנעליים ימסרו לו בהצגת תעודה מזהה.
בחרתי בשליח עד הבית. מתי החבילה תגיע?
למשלוח לוקח מקסימום 7 ימי עבודה להגיע אליך. אם חרגו 7 ימים אלו בבקשה צרי איתנו קשר ונפתור את הבעיה כמה שיותר מהר.
יש לי התלבטות אם להזמין את השליח הביתה או לכתובת העבודה. במה כדאי לבחור?
המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-16:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.
* למידע נוסף ניתן לקרוא את תקנון האתר ותנאי השימוש
החזרות והחלפות
הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.
אין שום בעיה! ניתן להחזיר את הנעלים תוך 14 יום מקבלתן ולקבל את כספך חזרה, או להחליף לדגם אחר ללא עלות. את הנעלים יש להביא לאחד הסניפים שלנו או ליצור איתנו קשר לתיאום שליח בעלות של 35 ש”ח.
לצערנו, בעקבות ניסיון לא טוב עם דואר ישראל לא ניתן להחזיר את הנעליים בדואר רשום.
 
בכל מקרה, צרי איתנו קשר ונעזור לך באופן פרטני
* למידע נוסף ניתן לקרוא את תקנון האתר ותנאי השימוש
מידות והתאמה
אני מתלבטת איזו מידה להזמין! הצילו!
בעיקרון, מומלץ להזמין את המידה הרגילה והנפוצה אצלך בארון. אם יש דגם ספציפי שאנחנו יודעות שקטן\גדול באופן גורף, אנחנו מציינות זאת בעמוד המוצר תחת התיאור.
אם את עדיין מתלבטת, את מוזמנת ליצור איתנו קשר:
אנחנו זמינות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:30 עד 18:00 (בימי ו׳ עד 14:00) בטלפון 052-3236252 או בכל שעות היממה בדואר אלקטרוני info@prettyballerinas.co.il
צייני מה המידה הרגילה שלך ולגבי איזה דגם את מתלבטת ונשמח לעזור.
מלאי
התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים
אנחנו משתדלות להביא לאורך כל העונה מגוון גדול של דגמים בעיצובים וסגנונות שונים, ומכל דגם להביא מעט מידות, כך שלכל אחת יהיה את הפריטי המיוחד שלה.
לצערנו, אם דגם אזל מהמלאי, סביר שלא יגיעו עוד מידות ממנו.
המלצתנו החמה היא שאם יש דגם שהתאהבת בו, אל תחכי כדי לרכוש אותו 😊
בכל מקרה את מוזמנת ליצור איתנו קשר בנוגע לדגמים ספציפיים
אבטחת מידע 
האם האתר מאובטח?
בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.
האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח.
שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס.
יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.
חדש בחנות | New Arrivals