Mini Cart

how-to-buy-online

המדריך המלא: איך לקנות נעליים באינטרנט

בשנים האחרונות היקף הקניות המקוונות גדל בעשרות אחוזים, רק בתקופה האחרונה צמח ההיקף בצורה דרסטית, פשוט כי עידן הקורונה תומך במגמה ומוסיף שני משתנים משמעותיים למשוואה: בטיחות ויכולת קנייה, משום שבתקופת הקורונה, ובייחוד בימי הסגר, לא ניתן להגיע לחנויות ואילו האינטרנט מתגלה כחסין ומזמין
אז כן, התרגלנו לסמוך על רשת המזון שתבחר עבורנו את המצרכים, לרכוש לילדים מתנות און ליין, בגדים ואפילו נעליים למדנו שאפשרי להזמין
למרות שעדיין עבור רבות המחשבה על כך מרתיעה, רכישת נעליים מקוונת לא רק אפשרית אלא גם מביאה עמה לא מעט יתרונות

שירות מעל לכל

מעבר למוצר עצמו שהוא כמובן הסיבה לרכישה, בלי ספק הדבר החשוב הבא הוא השירות דרכו מקבלים תשובה ומענה לכל שאלה ובעיה כי בסופו של דבר חווית השירות היא חלק בלתי נפרד מהמוצר עצמו אז איך אפשר לדעת מראש מה רמת השירות של העסק באתר עצמו?
  1. עמוד שאלות ותשובות (FAQ) שם אמור להיות מידע בכל הנושאים הנפוצים, עמוד קיים, טוב ובהיר הינו סימן טוב לכך שבאתר חשבו עליכן ועל הבעיות והשאלות שיצוצו וניסו מראש לתת מענה איכותי ככל הניתן
  2. עמוד “צור קשר” (contact us) הינו למעשה סטנדרט ואתר בעל מודעות שרות גבוהה יענה תוך 24 שעות, או ביום העסקים הבא במקרה של סוף שבוע או חג
  3. פניה במסנג’ר דרך אינסטגרם ופייסבוק, כחלק מהרצון להיות זמין ללקוחות בכל הערוצים האפשריים ישלב האתר כפתור מסנג’ר בשרותים אלו, גם כאן אתר בעל מודעות שרות גבוהה יענה תוך 24 שעות, או ביום העסקים הבא במקרה של סוף שבוע או חג. בעמוד הפייסבוק של האתר ניתן לראות תוך כמה זמן בדרך כלל מקבלים מענה
  4. תגובות משתמשים מעבירות מידע חוויתי שנותן מימד נוסף מעבר למידע האינפורמטיבי, תגובות משתמשים ניתן למצוא בין השאר בפייסבוק ובגוגל
כל אלו ביחד מעידים על רמת השרות, ועל הרצון של האתר להעניק חווית קניה איכותית אם פניתם, תתרשמו מהתגובה, אתר בעל מודעות שירות גבוהה תמיד ישאף לתת מענה מרחיב. לצרף קישור אם ניתן ואף להציע עזרה טלפונית

משלוחים, החזרות והחלפות

משלוחים

אחד הדברים שבאופן טבעי מטרידים ועוצרים אותנו מלרכוש הן השאלות איך נקבל את המוצר ומה יהיה אם לא נרצה את המוצר מאיזו סיבה לאחר קבלתו עם מי מדברים, איך מחזירים, האם זה כרוך בתשלום או כל שאלה אחרת סביב הנושא אז כמו שכבר אמרנו “שירות מעל לכל”, ונקודה זאת צריכה להיות בהירה וזמינה באתר – בדרך כלל בעמוד ה “שאלות ותשובות” ואפילו בקישור נפרד בסרגל הכלים התחתון (ה footer) של האתר
  1. גמישות – חשוב שתהיה יותר מאפשרות אחת. למשל איסוף עצמי ומשלוח עד הבית
  2. עלות – מה מחיר המשלוח, האם יש סכום קניה שמעליו המשלוח חינם
  3. זמן אספקה – תוך כמה זמן אקבל את המוצר, שימי לב שהזמן יהיה תמיד ב”ימי עסקים” כלומר לא כולל חגים וסופי שבוע

החזרות והחלפות

חוק הגנת הצרכן קובע שבמקרה של קניה ברשת ניתן להחזיר או להחליף תוך 14 יום מקבלת המשלוח. זהו פרק זמן ארוך יותר מקניה בחנות ובהחלט החוק מתחשב כאן בצרכן
מדיניות ההחזרות צריכה להיות מוגדרת באופן ברור בכל אותם מקומות שכבר ציינו, ולציין האם צריך לשלם את דמי המשלוח מחדש, במקרה של החלפה ובמקרה של החזרה, ומהי העלות
אם יש ספקות מומלץ לפנות באחד הערוצים שהזכרנו ולברר, כי כמו שכבר אמרנו “שירות מעל לכל

מה המידה שלי

וכמובן לא פחות חשוב בחירת המידה הנכונה

אנחנו רוכשות ברשת הרבה, גם ביגוד, אבל בקניית נעליים – איכשהו עדיין רווחת הדעה ש “נעליים חייבים למדוד”.
אבל בסופו של דבר זה כמו כל פריט לבוש אחר ואחרי שהסרנו את כל הספקות בנושא שירות כך שגם אם נרצה להחליף, ואגב זה לא חייב להיות רק בגלל מידה, אנחנו יודעות שאנחנו בידיים טובות. אפשר לדלג גם מעל המשוכה האחרונה הזאת
מצד שני, כשקונים רוצים שיתאים ולהנות מהמוצר ולא להחליף, אז הנה כמה טיפים שימושיים:
אם זאת חנות שקניתן בה כבר בעבר אז אתן יכולות להיות רגועות, אפשר להסתמך על המידה שכבר נבחרה. אם זה דגם שונה ממה שכבר יש לכן בארון אמור להיות מצוין בעמוד המוצר מה ההמלצה לגבי המידה. וכך תוכלו לדעת ולהשוות למה שכבר קניתן. ואפשר כמובן לשאול. “שירות מעל לכול”, זוכרות?

אם זאת קניה ראשונה, אז חשוב שתדעו מה המידה שלכן. זה אולי נשמע מסובך ומעורפל אבל בסופו של יום לכל אחת יש מידה שהיא המידה “שלה” ויהיו לה בארון זוגות גדולים יותר או קטנים יותר (בדרך כלל בין חצי מידה למידה) ואז כאשר את מסתכלת על דגם מסוים חפשו אם יש המלצה לגבי המידה

באתרים רבים תמצאי הערה שמסייעת להבין מהי המידה הרצויה. והאם עדיף להזמין חצי מידה יותר או פחות (הכוכבית מופיעה רק לצד נעליים שחורגות מהמידה הרגילה).

ותמיד תמיד אפשר לפנות לטבלת המידות! פה ראוי להיות כנות ולהודות שלא פעם צמד המילים “טבלת מידות” מרתיע, וזאת בשל הסיבה הפשוטה שהטבלה נראית כמו נתון שלקוח מתוך מבחן במתמטיקה. הטבלה מלאה בקטגוריות ואפשרויות, כך שפתאום לא ברור מה זה אינצ’ים והאם צריך להתייחס למידת הנעליים בהתאם ל UK או בהתאם ל  EU. מלחיץ?
רק אם חסרי ניסיון, ועל כן כדי להזמין את המידה המושלמת ללא חשש, הגיע הזמן להתמודד, ופה נסביר אחת ולתמיד כיצד להיעזר בטבלה. להלן 2 מהלכים:
  1. בחרו בטבלת המידות המתאימה (יש טבלאות שונות לנשים, גברים וילדים).
  2. אם יש כף רגל אחת יותר גדולה מודדים דווקא אותה. כיצד? לוקחים דף, עט וסרגל ומשרטטים את כף הרגל כשהיא יחפה. עתה מותחים קו לכל אורך הסרטוט (מהאצבע הכי ארוכה) ומודדים את התוצאה בס”מ או באינצ’ים (מחלקים את התוצאה שבס”מ ב2.54)

גם ללא הנסיך של סינדרלה

אז גם אם אין לך נסיך שיעבור עם הנעליים מדלת לדלת, עדיין אפשרי לוודא התאמה מלאה – עדיין אפשרי לרכוש נעליים און ליין מבלי למדוד.

רק נזכור את הכללים

  • שירות מעל לכל
  • בהירות לגבי משלוחים, החזרות והחלפות
  • בחירת מידה בדרך הנכונה

הגיע הזמן להתגבר על החשש ולהתחיל ליהנות מעולם של מבצעים, מבחר ונוחות. תתחדשי!

Share this post
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on twitter
Share on email
עשויות לעניין אותך גם | Related Products