Mini Cart

pretty-ballerinas_blog_2021-brides

כך תבחרי נעליים לחתונה ב- 2024

עונת החתונות כבר כאן, ומכל כיוון אפשר לשמוע על מישהי שמחפשת נעליים שמתאימות לשמלה הספציפית שלה לחתונה הקרובה (: 

אם גם את בתוך האתגר הזה כרגע, אז קודם כל, נתונה לך הזדהותנו. זה קטע, כי שמלה הרבה יותר קל למצוא לחתונה, מאשר נעליים. אבל אז, צריך גם להתאים לשמלה, ושם הכל מסתבך.  

אז בואי נעשה קצת סדר בבלאגן, כך שלאחר הכתבה הזאת, לפחות המחשבות שלך יהיו יותר בהירות על העניין. 

אז, המלצותינו לנעלי חתונה לשנת 2024 הן: 

(וסליחה על הרשמיות, היינו חייבות)

נעלי עקב נמוך- להנאה מקסימלית מהחתונה

אם את אחת מהנשים הללו, שבאות להנות מחתונה, ועדיין להפציץ בהופעה, נעלי עקב נמוך זו התשובה המושלמת בשבילך. מצד אחד, סטייל שאין דומה לו. מצד שני, הן לא יגבילו את התנועות שלך. בקיצור, בחירה מעולה!

נעלי בלרינה נמוכות- לאוהבות הריקודים

אם את מהנשים האלו, שבאות כדי להתפרע על הרחבה (כן כן, ככה היו קוראים לזה בזמנים שהיה לנו כוח לעשות את זה) אז נעלי בלרינה בהחלט מתאימות לאירוע הזה (תרתי משמע) 

נעלי בלרינה הן הנעליים שאף פעם לא יאכזבו אותך מבחינת נוחות, ומצד שני, אפשר להרכיב איתן אאוטפיטים מעולים! בקיצור, ממליצות.

נעלי עקב גבוהות- לאוהבות השואו

אם את מאוהבות השואו (מבינות אותך בהחלט, שלא תטעי, בטח ובטח בחתונות), נעלי עקב גבוהות, יהפכו את הלוק שלך לנוכח, נועז, סקסי ובלתי נשכח, שזה פחות או יותר סיכום מוצלח ביותר לערב כזה. אנחנו היינו מציעות לשלב עם נעלי עקב גבוהות שמלה או חצאית באורך מידי, כדי להעניק ללוק טאצ׳ קלאסי ומדויק. 

נעלי סירה- לחתונה קלאסית

נעלי סירה בהחלט יתאימו לחתונה קלאסית, או ללוק קלאסי. נעלי סירה תמיד מתאימות לכל אאוטפיט, מוסיפות לו קלאסיות מרגיעה, והופכות את הלוק לנעים ואף נוח! לחתונת שישי למשל, הן בהחלט יכולות להתאים.

נעלי סניקרס לחתונת צהריים קזואלית

נעלי סניקרס הן בכנות, הנעליים הכי נוחות שאנחנו מכירות. אז שילוב של סניקרס עם חתונה (בה בדרך כלל כלום לא נוח בערך) יכול להיות שילוב מעולה! מה גם שאם זו חתונת צהריים קז׳ואלית, גם את יכולה להראות כך (: שיקית, לא מתאמצת ונינוחה. ממליצות בהחלט!

לסיכום, בחירת נעליים לחתונה יכולה להיות מאתגרת מעט, אבל אם תעקבי אחר הטיפים כאן, תהיי קצת פחות אבודה (; כך או כך, מזל טוב! סומכות עלייך שתהיי הכי יפה שם (חוץ מהכלה כמובן! הכי חשוב) 

בהצלחה!

Share this post
עשויות לעניין אותך גם | Related Products