Mini Cart

pretty-ballerinas_blog_2021-brides

כך תבחרי נעליים לחתונה ב- 2023

נעליים לחתונה הן חלק חשוב מאוד מהארגונים והתכנונים שלנו לקראת היום הכי מאושר בחיינו. אחרי שמצאנו את השמלה המושלמת, מדדנו, תפרנו והתאמנו, עכשיו הגיע הזמן לבחור נעליים מתאימות שנוכל להסתובב בהן כל הלילה באירוע הכי שמח בחיים שלנו. לנעליי הכלה תפקיד חשוב מאוד באאוטפיט הכללי, גם לסטייל אבל גם לנוחות ולהרגשה הכללית שלנו בתלבושת שנהיה בה כמה שעות טובות במהלך האירוע. לכל אחת יש את הסטייל שלה, את סגנון השמלה שהיא יותר אוהבת וכמובן גם את צבע השמלה שצריך להתכתב עם הנעליים שנבחר. אם כך, איך נבחר את נעליי החתונה שלנו? הכנו לכן את המדריך המלא.

נעלי עקב נוחות לחתונה – יש דבר כזה?

כן, קיים דבר כזה. נעלי כלה נוחות הן חלק חשוב מהצלחת החתונה וכמובן מחוויית הכלה ביום החתונה שלה. הדבר החשוב ביותר בנעלי כלה הוא לא בהכרח לבחור את הנעל הכי יפה, כי לכל אחת סגנון שונה ואידיאל יופי אחר, אלא שתהיי נוחה מספיק. ובכל אחד מהסגנונות האלה אפשר למצוא נעלי כלה שהיו נוחות ויאפשרו לכלה לקפץ עם כל החברות והחברים והמשפחה בחתונה, וגם להיראות כמו הכלה האותנטית והמושלמת שהיא רוצה להיות. אפשר לבחור בנעל שלה עקב רחב, או לחלופין לבחור בנעל שלה עקב קטן ועדין שיהיה נוח מאוד לאורך כל היום.

הנעליים שישלימו את הלוק

חשוב מאוד לבחור את הנעליים רק לאחר שבחרנו את שמלת הכלה שלנו. גזרת השמלה, צורתה, האורך שלה, הגוון המדויק של הצבע שלה ואפילו הבד שלה – חשובים מאוד לקביעת סוג הנעליים שנתאים לשמלה. כמובן שיש גם טרנדים ואת צו האופנה אשר מתעדכן בכל שנה, גם בעולם אופנת הכלות, לכן, חשוב מאוד שאת נעלי הכלה נבחר לאחר שבחרנו את השמלה המושלמת וכך שנוכל לשלב את נעלי הכלה בצורה מדויק לשמלה. אם בחרת שמלה בסגנון קלאסי, סביר להניח שנעלי כלה בסגנון בוהמי פחות יתאימו ללוק הכללי של הכלה. כמו שנעליים אלגנטיות לא יתאימו לשמלה שהיא מאוד משוחררת וקלילה בסגנון שלה. יש לשים לב גם לאורך השמלה ובהתאם אליו לקבוע את גובה העקב שנבחר.

איך להתאים נעליים לכלה?

אחרי שיש לנו שמלה, חשוב שנזכור גם להתאים את הנעליים למבנה הגוף של הכלה ולכף הרגל שלה. לא כל נעל מתאימה לכל רגל ולכל מבנה גוף, גם מבחינת מראה וגם מבחינת נוחות. הכלל החשוב ביותר מבחינת נעליים, וגם בגדים אגב, הוא שכדי שהן יראו עלינו טוב ,עלינו להרגיש טוב ונוח כשאנחנו נועלות אותן. לדוגמה, נעליים שיש להן עקב גבוה יתאימו מאוד לנשים נמוכות יותר, בעוד שלנשים גבוהות יותר מומלץ לנעול נעלי כלה שיש להן עקב נמוך או אפילו נעליים שטוחות. אפשר לבחור גם בעקב נמוך יותר ודק כדי להבטיח נוחיות לפי המדריך לבחירת העקב המושלם. כמו כן, מי שרוצה להסתיר את אצבעות הרגליים יכולה לבחור בנעלים סגורות כמו נעלי בלרינה, שגם כן יכולות להחמיא מאוד לנשים גבוהות, ויכולות להיות בחירה מעולה שתתאים לכל שמלה.

רוצה להיות טרנדית?

 

אופנת החתונות משתנה מעת לעת, אך יש טרנדים שלא יחלפו במהירות מהעולם ותמיד יופיעו בדרך מסוימת ויהיה אפשר לשלב אותם כמעט בכל סגנון שנבחר:

קלאסי

הסגנון הקלאסי מערב צבעים עדינים וגוונים של לבן, שמנת, כסף וזהב שיהיו מאוד מעודנים וכמעט לא יהיה אפשר להבחין בהם. הסגנון הקלאסי מתאפיין בעיצוב נקי ודל בקישוטים ובסוגי בדים שונים. לדוגמה, לסגנון זה יהיה קו אחיד מינימליסטי שמתאים לשלב לו נעלי עקב לבנות או בצבע ניוד, כסף או שמנת.

בוהו שיק

טרנד הבוהו המשוחרר והקליל פופולרי כבר שנים רבות והוא מתאפיין באלמנטים האלה:

  • עיצובים בעלי מעוף. בדים מאוד עדינים ולעיתים שקפקפים או ארוכים.
  • שילוב של טקסטורות שונות של פרחים ותיפורים מיוחדים.
  • לעיתים נראה גם שילוב של צבעי ניוד, צהבהב, בז’ ואוף-וויט.

נעלי כלה צבעונית

צבע הוא לא מילה גסה כבר מזמן בטרנד החתונות, ואף כלה ממש לא מחויבת להישאר בקו אחיד של נעליים ושמלה באותו הצבע – משמע הנעליים בהחלט יכולות להתאים לשמלת הכלה גם אם הן בצבע שהוא לא לבן או ניוד. שילוב של צבעים שונים דווקא בנעלי הכלה יכול להיות מרענן מאוד ולהוסיף עניין רב ללוק הכללי.

לסיכום

בחירת נעלי כלה נוחות ויפות היא לא עניין של מה בכך, אבל אם נתייחס לפרמטרים החשובים באמת ונתפנה למשימת בחירת נעלי הכלה לאחר שבחרנו שמלה, נוכל לבחור ולמצוא נעלי כלה בנוחות ובקלות. חשוב לשים לסגנון הכללי של השמלה, לצבע הנעל שנרצה וכמובן להתאים את הנעל שנבחר לגזרת הרגל ולמבנה הגוף שלנו. והעיקר שיהיה במזל טוב.

Share this post
עשויות לעניין אותך גם | Related Products